مهندسی عمران

وبلاگی با مطالب متفاوت

مهندسی عمران

وبلاگی با مطالب متفاوت

نیایش یک مهندس عمران

الهی ! تو استادترین مهندس عمران عالم خلقتی ! هنوز بسیاری از قوانینی که در ساخت یکی از خانه ها به کار بردهای حتی در نزد عالمان روزگار مجهول است . خانه دل عجب مهندسی داشته

الهی ! تو استادترین مهندس عمران عالم خلقتی ! هنوز بسیاری از قوانینی که در ساخت یکی از خانه ها به کار بردهای حتی در نزد عالمان روزگار مجهول است . خانه دل عجب مهندسی داشته

الهی ! ای کاش در مهندسی عمران فرمولی بود تاآن را در ساخت خانه هایمان به کار می بردیم و آن خانه محل رفت وآمد فرشتگان می شد

الهی ! مالک این ملک تویی ،خودت مهندس ساختمان وجودم باش !

الهی ! روی سپاس بر درگاهت می گذارم که محیطی مناسب برای رشد من پی ریزی کردی
الهی ! کمکم کن که بتن وجودرا به آرماتور ایمان مسلح کنم
الهی ! نمازم را چنان اصلاحکن تا ستون باربر دینم باشد

الهی ! ساختمان عقایدم رامحکم کن تا در مقابل هیچ باری پایداریش را از دست ندهد

الهی ! ای کاش خانه هایی بسازم که از آن نور به آسمان برود و همچون ستاره ای برای اهل آسمان شود

الهی ! آرزومندم تا پیمانهای پر ملات از مهر تو سر کشم

الهی ! در نماز یاری ام کن که نماز ، سرند ممیز کفر و ایمان است

الهی ! دستی بگیر : ‹‹ خانه دل ما را از کرم ، عمارت کن قبل از آنکه این خانه رو نهد به ویرانی ›› . نگذار این بار بحرانی )برسدوکمانش رخ دهد. Pcr (

بارالها ! ستون فقرات دینم با تهاجمات شیطان دچار کمانش شده . به دنبال حبل المتینی می گردم تا با بستن آن به دور خودم ضریب لاغری ام را کاهش دهم

الهی ! مگذار تنشهای کششی مرا به تسلیم در برابر گناه وا دارند

الهی ! بتن وجودم را به فولاد بالانس مسلح کن تا لحظه افتادن من در گناه مصادف با مرگ من باشد

بارالها! آن قدر درجات نامعینی مرا بالا ببر تا این تکیه گاه های گیردار نگذارند من با بار معصیت بلرزم

الهی ! چه کنم تا دل من هم در قلاب بالابر کمال بیفتد

الهی ! ای کاش دوره ای درمهندسی عمران در کنار ابراهیم خلیل خدا و محمد (ص) ، حبیب خدا می گذراندم . درساخت خانه کعبه و در بنای مسجد النبی

Iiiwe.com

Ostovar2011.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد